Publicaties

25.11.2020

Elk consumentengeschil kan in België worden voorgelegd aan een onafhankelijke en onpartijdige buitengerechtelijke geschillenregelaar. Dat geldt ook voor reizigers en dat geldt ook tijdens de...

08.07.2020

De Consumentenombudsdienst is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9u en 12u, uitgezonderd op feestdagen.

27.05.2020
25.03.2020

Dames en heren,

Beste medeburgers,

 ...

18.03.2020

Het onthaal van de Consumentenombudsdienst is tijdelijk gesloten. Wij blijven evenwel bereikbaar via telefoon (02/702.52.00), e-mail (contact@...

03.04.2019
28.02.2019

 

De Consumentenombudsdienst (COD) probeert consumenten en ondernemingen te verzoenen wanneer deze een geschil hebben. In het beste geval wordt een minnelijke schikking bereikt tussen de...

17.01.2019

Brussel, 17 januari 2019

Consumentenombudsdienst distantieert zich van Pharmaxx

De Consumentenombudsdienst heeft tot zijn...