Publicaties

pdf image
09.11.2023

Het is momenteel heel erg druk bij de Consumentenombudsdienst. We zullen uw dossier daarom niet meteen kunnen behandelen. Het kan enkele weken en misschien zelfs langer duren vooraleer we u...

pdf image
09.11.2023

Het is momenteel heel erg druk bij de Consumentenombudsdienst. We zullen uw dossier daarom niet meteen kunnen behandelen. Het kan enkele weken en misschien zelfs langer duren vooraleer we u...

pdf image
09.11.2023

Het is momenteel heel erg druk bij de Consumentenombudsdienst. We zullen uw dossier daarom niet meteen kunnen behandelen. Het kan enkele weken en misschien zelfs langer duren vooraleer we u...

persbericht
30.03.2023

14.119 mensen vonden hun weg naar de Consumentenombudsdienst in 2022. Sinds het uitbreken van de coronacrisis en de daarbij horende maatregelen, is het aantal dossiers op een...

pdf image
11.10.2022

Indien u een geschil heeft met Iddink, kunt u een aanvraag indienen bij het ECC België. Iddink is een Nederlands bedrijf zonder vestiging in België. De Consumentenombudsdienst kan geen bemiddeling...

pdf image
28.09.2022

Als gevolg van een wijziging aan ons telefoonsysteem op woensdag 28 september 2022, kan onze dienst hierdoor problemen ondervinden met de lijnen. Alvast onze excuses hiervoor.

pdf image
08.07.2022

Als gevolg van een computervredebreuk hebben wij de controle verloren over de website www.ombudsman.as en het daaraan gekoppelde domein.
Deze site en...