Publicaties
Elk consumentengeschil kan in België worden voorgelegd aan een onafhankelijke en onpartijdige buitengerechtelijke geschillenregelaar. Dat geldt ook voor reizigers en dat geldt ook tijdens de...
De Consumentenombudsdienst is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9u en 12u, uitgezonderd op feestdagen.
Dames en heren,
Beste medeburgers,
...
Het onthaal van de Consumentenombudsdienst is tijdelijk gesloten. Wij blijven evenwel bereikbaar via telefoon (02/702.52.00), e-mail (contact@...
De Consumentenombudsdienst (COD) probeert consumenten en ondernemingen te verzoenen wanneer deze een geschil hebben. In het beste geval wordt een minnelijke schikking bereikt tussen de...
Brussel, 17 januari 2019
Consumentenombudsdienst distantieert zich van Pharmaxx
De Consumentenombudsdienst heeft tot zijn...
- 1
- 2
- 3
- volgende ›
- last »