Nieuws
Het is momenteel heel erg druk bij de Consumentenombudsdienst. We zullen uw dossier daarom niet meteen kunnen behandelen. Het kan enkele weken en misschien zelfs langer duren vooraleer we u...
14.119 mensen vonden hun weg naar de Consumentenombudsdienst in 2022. Sinds het uitbreken van de coronacrisis en de daarbij horende maatregelen, is het aantal dossiers op een...
Indien u een geschil heeft met Iddink, kunt u een aanvraag indienen bij het ECC België. Iddink is een Nederlands bedrijf zonder vestiging in België. De Consumentenombudsdienst kan geen bemiddeling...
Als gevolg van een wijziging aan ons telefoonsysteem op woensdag 28 september 2022, kan onze dienst hierdoor problemen ondervinden met de lijnen. Alvast onze excuses hiervoor.
Als gevolg van een computervredebreuk hebben wij de controle verloren over de website www.ombudsman.as en het daaraan gekoppelde domein.
Deze site en...
Wij ondervinden momenteel problemen met onze telefonie. Daarom is het mogelijk dat u ons niet of slechts met moeite kunt bereiken. Wij zullen dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen. U kunt...
- 1
- 2
- 3
- volgende ›
- last »