Skip to main content

In 2025 viert de Consumentenombudsdienst zijn 10 jarig bestaan: een decennium lang snelle, gratis en toegankelijke bemiddeling! Om dit in de bloemetjes te zetten zorgen we dat we nog bereikbaarder worden.

Je had het misschien al gemerkt, onze website heeft een ware facelift ondergaan. Dit moet iedereen in staat stellen om nog vlotter en eenvoudiger de juiste informatie te vinden. We leggen duidelijk uit wat we doen én wat we niet doen. Daarnaast worden we vanaf vandaag nog zichtbaarder en actiever op sociale media.

Je vindt ons al even op LinkedIn, maar vanaf heden zijn we dus ook te vinden op Facebook en Instagram. Als je ons volgt, mis je niks van onze tweewekelijkse posts vol nuttige info. Dankzij deze regelmaat kunnen we kwalitatieve informatie bieden die geen afbreuk doet aan onze kernactiviteit, informeren over buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen en het versterken van het Belgische Ombudswerk.

Wat kan je verwachten op de sociale media van de Consumentenombudsdienst?

We zijn niet over één nacht ijs gegaan en hebben gekozen voor vier categorieën van content die je in verschillende vormen te zien zal krijgen (en die we vooral aan jou overlaten om te ontdekken).

  • Dat-wat-moet: jaarverslagen, memoranda, en andere officiële plichtplegingen.
  • Dat-wat-niet-per-se-moet: alles over bemiddeling en meer, het Belgische netwerk van ombudsdiensten, gekwalificeerde entiteiten en andere vormen van buitengerechtelijke geschillenbeslechting …
  • Over ons: een blik achter de schermen van onze dienst. Zo kom je meer te weten over het reilen en zeilen van onze dienst en maak kennis met wie we zijn.
  • Actua: Als er iets gebeurt in ons vakgebied, lees je het hier.

Nu je dit allemaal weet, rest je enkel nog ons te volgen!

We gaan nog niet alles verklappen, maar lichten wel al graag een tipje van de sluier op: in juni lanceren we iets groots! Hou ons in de gaten! En tussen nu en dan hebben we nog wat leuke verrassingen voor je in petto!

♥ Volg ons op Facebook + Instagram + LinkedIn

Consumentenombudsdienst

Een autonome openbare dienst die gratis bemiddelt tussen consumenten en ondernemingen.

Dossier indienen

Adres

Koning Albert II-laan 8 Bus 1 - 1000 Brussel
Tel.: 02/702.52.00
Fax.: 02/808.71.20
Ondernemingsnummer : 0553.755.479

Copyright : Consumentenombudsdienst

X
Welkom op onze website