Skip to main content

We lanceerden onlangs een nieuwe website en daar bovenop bestormden we ook nog eens de sociale media. Allemaal met het doel om een grotere bekendheid en een betere bereikbarheid te hebben. Maar werken niet enkel aan externe zijde, ook intern beweegt het bij de Consumentenombudsdienst.

Sinds vandaag, 12/05/2025, beginnen we ook met de implementatie van een nieuw klachtenbehandelingssysteem. Het vorige systeem was aan een grondige reset toe en dat is ook exact wat nu gebeurd is. We werken gefaseerd en zullen eerst enkel de formulieren op de website via het nieuwe systeem behandelen. In een volgende fase zullen ook alle e-mails via dit platform worden verwerkt.

Een nagelnieuw systeem dus, en dus is het niet ondenkbaar dat er kinderziektes kunnen opduiken. We vragen aan iedereen die contact met ons neemt om enerzijds wat geduld te hebben als het iets langer duurt maar anderzijds ook om het ons te laten weten als er iets fout loopt. Enkel dan kunnen we bijsturen en verbeteren!

Tot snel!

Consumentenombudsdienst

Een autonome openbare dienst die gratis bemiddelt tussen consumenten en ondernemingen.

Dossier indienen

Adres

Koning Albert II-laan 8 Bus 1 - 1000 Brussel
Tel.: 02/702.52.00
Fax.: 02/808.71.20
Ondernemingsnummer : 0553.755.479

Copyright : Consumentenombudsdienst

X
Welkom op onze website