Skip to main content

Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. De Consumentenombudsdienst zal onderzoeken of het geschil binnen zijn bevoegdheid valt. Het is noodzakelijk dat u reeds heeft getracht om zelf tot een oplossing te komen met de betrokken onderneming. Raadpleeg ook onze voorwaarden voor ontvankelijkheid.

    Stap 1/4: Je contactgegevens


    Stap 2/4: Beschrijving van het geschil


    Stap 3/4: Bedrijfsinformatie


    Stap 4/4: Bijlagen



    Voeg aan uw klacht alle nuttige documenten toe (brieven, contracten, kasticket, borderellen, ...)
    Opgelet: De totale grootte van uw bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB!



    Waarvoor worden uw gegevens gebruikt?


    Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw vraag tot minnelijke schikking te behandelen, in dat kader worden ze doorgestuurd naar de onderneming die u heeft opgegeven. Indien de Consumentenombudsdienst niet bevoegd is, kunnen wij uw klacht doorsturen naar de bevoegde gekwalificeerde entiteit.


    De Consumentenombudsdienst hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens en dat uw privacy wordt gerespecteerd. Met onze Privacyverklaring willen we u op een heldere en transparante manier informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. U kan onze Privacyverklaring terugvinden via deze link. Merk op dat u onze Privacyverklaring dient te lezen en akkoord te gaan voordat u uw klacht kan indienen.

    Consumentenombudsdienst

    Een autonome openbare dienst die gratis bemiddelt tussen consumenten en ondernemingen.

    Dossier indienen

    Adres

    Koning Albert II-laan 8 Bus 1 - 1000 Brussel
    Tel.: 02/702.52.00
    Fax.: 02/808.71.20
    Ondernemingsnummer : 0553.755.479

    Copyright : Consumentenombudsdienst